Rekrutacja specjalisty ds. importu przez LinkedIn

Wyzwanie klienta

Firma z branży wyposażenia magazynów i sklepów prowadziła rekrutację na stanowisko specjalisty ds. importu. Ogłoszenia publikowane w popularnych serwisach nie przynosiły wartościowych zgłoszeń.

Sam profil wymaganych kompetencji był na tyle specyficzny, że trudno było go wyodrębnić korzystając z podstawowych filtrów portalu LinkedIn.

Klient dostarczył nam:

  • listę stanowisk i firm, z których kandydaci mogliby pochodzić,
  • określone lokalizacje: Lublin (priorytet), Rzeszów, Kraków i Kielce.

Nasze rozwiązanie – LinkedIn + Sales Navigator

Zaprojektowaliśmy miesięczną kampanię rekrutacyjną, w której wykorzystaliśmy Sales Navigatora. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do dokładnie określonej grupy kandydatów i nawiązać z nimi spersonalizowany kontakt.

Przebieg kampanii:

  • przygotowaliśmy bazę 96 kandydatów,
  • wysłaliśmy zaproszenia do wszystkich 96 osób,
  • 48 kandydatów przyjęło zaproszenie,
  • 33 osoby otrzymały ofertę pracy,
  • 17 kandydatów wyraziło wstępne zainteresowanie,
  • umówiliśmy 6 rozmów rekrutacyjnych.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Efekty kampanii

  • 17,71% skuteczności względem wysłanych zaproszeń,
  • czas trwania: 1 miesiąc.

Dlaczego to podejście działa?

W trakcie kampanii klient otrzymywał od nas listę zainteresowanych i dopasowanych kandydatów, z którymi mógł od razu przejść do rozmowy o współpracy.


Nie było potrzeby czekania na CV czy prowadzenia wstępnej selekcji potencjalnych pracowników.

Proaktywna rekrutacja na LinkedIn daje przewagę, bo:

  • pozwala od razu dotrzeć do osób z odpowiednimi kwalifikacjami,
  • bezpośrednia komunikacja sprawia, że kandydat czuje się wyróżniony,
  • kandydat nie traktuje procesu jako rywalizacji, tylko realną szansę na rozmowę,
  • już na LinkedIn rozpoczyna dialog z rekruterem, dzięki czemu proces jest jasny i szybki.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Poznajmy się 🙂
Nie będziemy spamować!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zostaw swój numer 🙂
Daj znać, w czym mogę Ci pomóc. Udzielenie dodatkowych informacji (np. strona internetowa, nazwa firmy czy opis Twojego pomysłu na współpracę) usprawni naszą komunikację!
Polityka Prywatności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *