Branża wyposażenia magazynów – 141 leadów B2B!

Naszym Klientem jest spółka akcyjna zajmująca się skupem oraz sprzedażą wyposażenia magazynów – w tym regałów, maszyn, drabin, wózków, pojemników czy mebli.

Na przestrzeni 7 miesięcy dostarczyliśmy Klientowi 141 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą wyposażenia magazynu.

Do tego celu wykorzystaliśmy profil osobisty na LinkedIn jednego z Sales Managerów organizacji.

Strategia kampanii sprzedażowej na LinkedIn

Strategia lead generation zakładała bezpośrednie dotarcie do osób decyzyjnych grupy docelowej naszego Klienta – firm dysponujących własnym magazynem na terenie całej Polski.

Stanowiska osób decyzyjnych, z którymi się kontaktowaliśmy to:

  • Kierownik / Manager / Dyrektor Magazynu;
  • Kierownik / Manager / Dyrektor Inwestycji;
  • Kierownik / Manager / Dyrektor Zakupów;
  • Kierownik / Manager / Dyrektor Logistyki;
  • W mniejszych firmach: Zarząd.

Założyliśmy początkowo kontakt z 600 osobami miesięcznie i szybko zwiększyliśmy volumen kampanii o ok. 30% (750-800 zaproszeń / msc).

Na pierwsze 14 dni zaplanowaliśmy onboarding, czyli etap strategiczny, podczas którego:

  • omówiliśmy zasady współpracy, ofertę, wyróżniki na tle konkurencji oraz grupę docelową;
  • opracowaliśmy treści na profil osobisty tak, aby potencjalny Klient od razu wiedział, czego może spodziewać się po kontakcie;
  • opracowaliśmy pierwszą, indywidualną bazę osób do kontaktu, z której nasz Klient mógł wykluczyć obecnych partnerów handlowych lub osoby, z którymi nie chce się kontaktować;
  • opracowaliśmy strategię komunikacji uwzględniającą 5 różnych podejść, zależnie od grupy docelowej i punktów wspólnych.

Po zakończeniu etapu przygotowawczego przystąpiliśmy do pracy na profilu, a na efekty trzeba było poczekać ok. 2 tygodni.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Efekty kampanii leadowej B2B na LinkedIn

Na przestrzeni 7 miesięcy współpracy pozyskaliśmy 141 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą wyposażenia magazynu. Kontakty telefoniczne, mailowe oraz spotkania online / offline.

Średni koszt pozyskania leada (CPL) wyniósł 145,39 PLN.

Łącznie:

  • Przygotowaliśmy listę 5442 osób decyzyjnych;
  • Wysłaliśmy 5064 zaproszenia do sieci kontaktów;
  • Zaproszenie przyjęło 1777 osób (35,09% zaproszonych);
  • Pozyskaliśmy 141 leadów B2B (2,59% zaproszonych to leady). Pozostałe osoby dowiedziały się o ofercie naszego Klienta i pozostały w sieci kontaktów na poczet przyszłych potrzeb.

Podział na skuteczność działów:

  • Zarządy – 2,44% zaproszonych to leady;
  • Dział magazynów – 2,27% zaproszonych to leady;
  • Dział logistyki – 2,98% zaproszonych to leady;
  • Dział inwestycji – 2,80% zaproszonych to leady;
  • Dział zakupów – 3,16% zaproszonych to leady;
  • Dyrektor obiektu / fabryki – 2,14% zaproszonych to leady.

Kluczowe skuteczności:

  • Najskuteczniejszy miesiąc – 36 leadów;
  • Najwyżej konwertująca komunikacja – nawiązanie do zainteresowań grupą logistyczną na LinkedIn – 5,13% zaproszonych to leady;

Klient o współpracy:

W ramach projektu prospectingowego, dzięki precyzyjnie dobranej, personalizowanej strategii pozyskaliśmy trzycyfrową liczbę leadów B2B na różnych etapach lejka sprzedażowego. Efektem są nie tylko nowe kontakty i wzrost zainteresowania naszą ofertą, ale też realne transakcje biznesowe. Dzięki Salesboost zaoszczędziliśmy dziesiątki, jeśli nie setki godzin pracy handlowców – efekty, które zwykle wymagają długiego i żmudnego procesu, zostały dostarczone szybko i sprawnie.

(…) Doceniamy pełną transparentność, regularne raporty oraz otwartość na nasze sugestie. Kontakt z Zespołem Salesboost przebiegał zawsze sprawnie i z profesjonalnym podejściem. Gorąco polecamy markę Salesboost każdej organizacji, kto szuka skutecznych rozwiązań sprzedażowych i rekrutacyjnych.

Świetna współpraca i skuteczność w działaniu zaowocowała rozszerzeniem współpracy o 2 kampanie rekrutacyjne.

Przykładowe leady pozyskane podczas prowadzenia kampanii (bez danych kontaktowych):

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Poznajmy się 🙂
Nie będziemy spamować!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zostaw swój numer 🙂
Daj znać, w czym mogę Ci pomóc. Udzielenie dodatkowych informacji (np. strona internetowa, nazwa firmy czy opis Twojego pomysłu na współpracę) usprawni naszą komunikację!
Polityka Prywatności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *