Klientem jest producent wyrobów gumowych istniejący na rynku od ponad 100 lat.
Kampania prospectingowa na LinkedIn trwała 7 miesięcy, a w jej trakcie pozyskaliśmy 49 leadów B2B spoza Polski.
Strategia prospectingu na LinkedIn
Etap strategiczny trwał ok. 14 dni roboczych – podczas jego trwania przygotowaliśmy dedykowaną listę osób do kontaktu, strategię komunikacji oraz treści na profil osobisty.
Grupa docelowa:
Do przygotowania grupy docelowej skorzystaliśmy z narzędzia Sales Navigator oraz stron zewnętrznych – wyszukiwarki Google i katalogów firm.
Strategia lead generation zakładała dotarcie do kilku zróżnicowanych grup docelowych, w tym:
- firmy, które w produkcji swoich rozwiązań wykorzystują wyroby gumowe – z wykluczeniem producentów opon;
- organizacje z całej Europy, z wykluczeniem poszczególnych krajów, w tym Polski, gdzie Klient ma już ugruntowaną pozycję i jest jego liderem;
- Stanowiska: management firm, właściciele, działy zakupów, zaopatrzenia, sprzedaży.
Strategia komunikacji:
Strategia zakładała łącznie 4 różne komunikaty personalizowane pod kątem imienia i firmy odbiorcy.
Testy A/B dotyczyły:
- treści wiadomości zaproszenia;
- stanowisk kontaktowanych osób;
Profil osobisty:
Przygotowaliśmy treści na cały profil osobisty niemal od zera. Wszystkie kluczowe sekcje, o których piszemy w poradniku.
Efekty prospectingu dla branży produkcyjnej
Podczas 7 miesięcznej kampanii prospectingowej na LinkedIn pozyskaliśmy 49 zagranicznych leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą wyrobów gumowych. Kontakty telefoniczne, mailowe oraz spotkania online / offline.
Łącznie:
- Przygotowaliśmy listę 3159 osób decyzyjnych;
- Wysłaliśmy 2432 zaproszeń do sieci kontaktów;
- Zaproszenie przyjęło 720 osób (29,61% zaproszonych);
- Pozyskaliśmy 49 leadów B2B (2,02% zaproszonych to leady, 6,81% rozpoczętych korespondencji kończyło się przekazaniem kontaktu). Pozostałe osoby dowiedziały się o ofercie naszego Klienta i pozostały w sieci kontaktów na poczet przyszłych potrzeb.
Przykładowe leady:



