Case study – Prospecting dla producenta wyrobów gumowych

Klientem jest producent wyrobów gumowych istniejący na rynku od ponad 100 lat.

Kampania prospectingowa na LinkedIn trwała 7 miesięcy, a w jej trakcie pozyskaliśmy 49 leadów B2B spoza Polski.

Strategia prospectingu na LinkedIn

Etap strategiczny trwał ok. 14 dni roboczych – podczas jego trwania przygotowaliśmy dedykowaną listę osób do kontaktu, strategię komunikacji oraz treści na profil osobisty.

Grupa docelowa:

Do przygotowania grupy docelowej skorzystaliśmy z narzędzia Sales Navigator oraz stron zewnętrznych – wyszukiwarki Google i katalogów firm.

Strategia lead generation zakładała dotarcie do kilku zróżnicowanych grup docelowych, w tym:

  • firmy, które w produkcji swoich rozwiązań wykorzystują wyroby gumowe – z wykluczeniem producentów opon;
  • organizacje z całej Europy, z wykluczeniem poszczególnych krajów, w tym Polski, gdzie Klient ma już ugruntowaną pozycję i jest jego liderem;
  • Stanowiska: management firm, właściciele, działy zakupów, zaopatrzenia, sprzedaży.

Strategia komunikacji:

Strategia zakładała łącznie 4 różne komunikaty personalizowane pod kątem imienia i firmy odbiorcy.

Testy A/B dotyczyły:

  • treści wiadomości zaproszenia;
  • stanowisk kontaktowanych osób;

Profil osobisty:

Przygotowaliśmy treści na cały profil osobisty niemal od zera. Wszystkie kluczowe sekcje, o których piszemy w poradniku.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Efekty prospectingu dla branży produkcyjnej

Podczas 7 miesięcznej kampanii prospectingowej na LinkedIn pozyskaliśmy 49 zagranicznych leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą wyrobów gumowych. Kontakty telefoniczne, mailowe oraz spotkania online / offline.

Łącznie:

  • Przygotowaliśmy listę 3159 osób decyzyjnych;
  • Wysłaliśmy 2432 zaproszeń do sieci kontaktów;
  • Zaproszenie przyjęło 720 osób (29,61% zaproszonych);
  • Pozyskaliśmy 49 leadów B2B (2,02% zaproszonych to leady, 6,81% rozpoczętych korespondencji kończyło się przekazaniem kontaktu). Pozostałe osoby dowiedziały się o ofercie naszego Klienta i pozostały w sieci kontaktów na poczet przyszłych potrzeb.

Przykładowe leady:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Poznajmy się 🙂
Nie będziemy spamować!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zostaw swój numer 🙂
Daj znać, w czym mogę Ci pomóc. Udzielenie dodatkowych informacji (np. strona internetowa, nazwa firmy czy opis Twojego pomysłu na współpracę) usprawni naszą komunikację!
Polityka Prywatności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *