149 leadów B2B dla serwisu rowerowego

Nasz Klient prowadzi najpopularniejszy serwis rowerowy w województwie małopolskim. W ofercie znajdują się zarówno usługi B2C, jak i B2B, na których skupiliśmy się podczas pracy na LinkedIn:

  • Dostarczenie stacji rowerowych dla obiektów noclegowych w całej Polsce;
  • Organizacja mobilnego serwisu rowerowego dla pracowników korporacji – #bikeday;
  • Organizacja wycieczek rowerowych dla pracowników korporacji;
  • Organizacja mobilnego serwisu rowerowego dla zarządców obiektów komercyjnych – funkcja marketingowa, #bikeday;

Kampanię na małą skalę (36 leadów B2B) przeprowadziliśmy w 2024 roku oraz na większą (113 leadów B2B) – w 2025. Razem 149 leadów B2B w łącznym okresie 7 miesięcy współpracy. Średnio 21-22 firmy zainteresowane rozmową na temat oferty miesięcznie.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Cel kampanii na LinkedIn

Celem prowadzenia kampanii na LinkedIn było:

  • wzbudzenie świadomości marki i oferty w obszarze B2B u decydentów;
  • wygenerowanie min. kilkunastu leadów B2B miesięcznie w sezonie;

Chcieliśmy dotrzeć, w zależności od oferty, do:

Stacje rowerowe:

  • Branża: obiekty noclegowe;
  • Lokalizacja: duże miasta Polski;
  • Wielkość firmy: dowolne, z wykluczeniem małych pensjonatów i prywatnych domków;
  • Stanowiska: Osoby decyzyjne, zarządy i managerowie – działy operacyjne, marketingu, sprzedaży, PR;

Wycieczki i #bikeday dla korporacji:

  • Branża: dowolne firmy biurowe;
  • Lokalizacja: województwa małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, mazowieckie, podkarpackie. +300 km od Krakowa;
  • Wielkość firmy: większe firmy dysponujące budżetem, 50+, a najlepiej – setki lub tysiące pracowników;
  • Stanowiska: administratorzy budynków, facility management, osoby odpowiedzialne za benefity, działy HR, management firm

#Bikeday dla zarządców:

  • Branża: zarządcy i właściciele obiektów komercyjnych / handlowych, biurowych;
  • Lokalizacja: województwa małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, mazowieckie, podkarpackie. +300 km od Krakowa;
  • Wielkość firmy: dowolna;
  • Stanowiska: Osoby decyzyjne, zarządy i managerowie – działy operacyjne, marketingu, sprzedaży, PR, zarządcy nieruchomości;

Jak pozyskać setki leadów B2B na LinkedIn?

Czas trwania kampanii:

01.05.2024 – 31.07.2025

oraz

01.02.2025 – 31.05.2025

Etap przygotowań:

  1. Briefing i analiza projektu,
  2. Opracowanie treści na profil osobisty,
  3. Stworzenie listy osób do kontaktu,
  4. Przygotowanie strategii komunikacji.
  5. Przygotowanie strategii publikacji i ich treści (w 2025)

Po akceptacji materiałów przez Klienta rozpoczęliśmy personalizowaną komunikację prywatną na LinkedIn.

Przez cały okres współpracy dostarczaliśmy miesięczne raporty i utrzymywaliśmy stały kontakt z Klientem. Przygotowaliśmy łącznie 15 wersji strategii komunikacji (6 w 2024 roku i 9 w 2025 r.), modyfikując je na bieżąco w oparciu o reakcje potencjalnych klientów oraz feedback od klienta.

Wyniki prospectingu na LinkedIn

Średnie statystyki w 2024:

  • Stworzyliśmy dedykowaną bazę danych liczącą 706 osób i wysłaliśmy 663 zaproszenia;
  • Nawiązaliśmy kontakt ze 187 osobami decyzyjnymi (skuteczność przyjęć zaproszeń: 28,21%);
  • Pozyskaliśmy 36 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą;
  • Na każde 100 wysłanych propozycji pozyskiwaliśmy 19,25 leadów (19,25% skuteczności);
  • Na każde 100 wysłanych zaproszeń do sieci kontaktów pozyskiwaliśmy 5,43 leadów (5,43% skuteczności);
  • Najlepiej konwertująca grupa: Facility / Property Manager (na każde 100 korespondencji pozyskiwaliśmy 42,86 leadów – 42,86% skuteczności);

Średnie statystyki w 2025:

  • Stworzyliśmy dedykowaną bazę danych liczącą 2634 osób i wysłaliśmy 2325 zaproszeń;
  • Nawiązaliśmy kontakt ze 599 osobami decyzyjnymi (skuteczność przyjęć zaproszeń: 25,76%);
  • Pozyskaliśmy 113 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą;
  • Na każde 100 wysłanych propozycji pozyskiwaliśmy 18,87 leadów (18,87% skuteczności);
  • Na każde 100 wysłanych zaproszeń do sieci kontaktów pozyskiwaliśmy 4,86 leadów (4,86% skuteczności);
  • Najlepiej konwertująca grupa: Zarządcy Obiektów (na każde 100 korespondencji pozyskiwaliśmy 34,44 leady – 34,44% skuteczności);

Przykładowe leady pozyskane podczas prowadzenia kampanii:

Sprawdź nasze referencje oraz case study z innych branż!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Poznajmy się 🙂
Nie będziemy spamować!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zostaw swój numer 🙂
Daj znać, w czym mogę Ci pomóc. Udzielenie dodatkowych informacji (np. strona internetowa, nazwa firmy czy opis Twojego pomysłu na współpracę) usprawni naszą komunikację!
Polityka Prywatności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *