Nasz Klient prowadzi najpopularniejszy serwis rowerowy w województwie małopolskim. W ofercie znajdują się zarówno usługi B2C, jak i B2B, na których skupiliśmy się podczas pracy na LinkedIn:
- Dostarczenie stacji rowerowych dla obiektów noclegowych w całej Polsce;
- Organizacja mobilnego serwisu rowerowego dla pracowników korporacji – #bikeday;
- Organizacja wycieczek rowerowych dla pracowników korporacji;
- Organizacja mobilnego serwisu rowerowego dla zarządców obiektów komercyjnych – funkcja marketingowa, #bikeday;
Kampanię na małą skalę (36 leadów B2B) przeprowadziliśmy w 2024 roku oraz na większą (113 leadów B2B) – w 2025. Razem 149 leadów B2B w łącznym okresie 7 miesięcy współpracy. Średnio 21-22 firmy zainteresowane rozmową na temat oferty miesięcznie.
Cel kampanii na LinkedIn
Celem prowadzenia kampanii na LinkedIn było:
- wzbudzenie świadomości marki i oferty w obszarze B2B u decydentów;
- wygenerowanie min. kilkunastu leadów B2B miesięcznie w sezonie;
Chcieliśmy dotrzeć, w zależności od oferty, do:
Stacje rowerowe:
- Branża: obiekty noclegowe;
- Lokalizacja: duże miasta Polski;
- Wielkość firmy: dowolne, z wykluczeniem małych pensjonatów i prywatnych domków;
- Stanowiska: Osoby decyzyjne, zarządy i managerowie – działy operacyjne, marketingu, sprzedaży, PR;
Wycieczki i #bikeday dla korporacji:
- Branża: dowolne firmy biurowe;
- Lokalizacja: województwa małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, mazowieckie, podkarpackie. +300 km od Krakowa;
- Wielkość firmy: większe firmy dysponujące budżetem, 50+, a najlepiej – setki lub tysiące pracowników;
- Stanowiska: administratorzy budynków, facility management, osoby odpowiedzialne za benefity, działy HR, management firm
#Bikeday dla zarządców:
- Branża: zarządcy i właściciele obiektów komercyjnych / handlowych, biurowych;
- Lokalizacja: województwa małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, mazowieckie, podkarpackie. +300 km od Krakowa;
- Wielkość firmy: dowolna;
- Stanowiska: Osoby decyzyjne, zarządy i managerowie – działy operacyjne, marketingu, sprzedaży, PR, zarządcy nieruchomości;
Jak pozyskać setki leadów B2B na LinkedIn?
Czas trwania kampanii:
01.05.2024 – 31.07.2025
oraz
01.02.2025 – 31.05.2025
Etap przygotowań:
- Briefing i analiza projektu,
- Opracowanie treści na profil osobisty,
- Stworzenie listy osób do kontaktu,
- Przygotowanie strategii komunikacji.
- Przygotowanie strategii publikacji i ich treści (w 2025)
Po akceptacji materiałów przez Klienta rozpoczęliśmy personalizowaną komunikację prywatną na LinkedIn.
Przez cały okres współpracy dostarczaliśmy miesięczne raporty i utrzymywaliśmy stały kontakt z Klientem. Przygotowaliśmy łącznie 15 wersji strategii komunikacji (6 w 2024 roku i 9 w 2025 r.), modyfikując je na bieżąco w oparciu o reakcje potencjalnych klientów oraz feedback od klienta.
Wyniki prospectingu na LinkedIn
Średnie statystyki w 2024:
- Stworzyliśmy dedykowaną bazę danych liczącą 706 osób i wysłaliśmy 663 zaproszenia;
- Nawiązaliśmy kontakt ze 187 osobami decyzyjnymi (skuteczność przyjęć zaproszeń: 28,21%);
- Pozyskaliśmy 36 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą;
- Na każde 100 wysłanych propozycji pozyskiwaliśmy 19,25 leadów (19,25% skuteczności);
- Na każde 100 wysłanych zaproszeń do sieci kontaktów pozyskiwaliśmy 5,43 leadów (5,43% skuteczności);
- Najlepiej konwertująca grupa: Facility / Property Manager (na każde 100 korespondencji pozyskiwaliśmy 42,86 leadów – 42,86% skuteczności);
Średnie statystyki w 2025:
- Stworzyliśmy dedykowaną bazę danych liczącą 2634 osób i wysłaliśmy 2325 zaproszeń;
- Nawiązaliśmy kontakt ze 599 osobami decyzyjnymi (skuteczność przyjęć zaproszeń: 25,76%);
- Pozyskaliśmy 113 leadów B2B – osób zainteresowanych ofertą;
- Na każde 100 wysłanych propozycji pozyskiwaliśmy 18,87 leadów (18,87% skuteczności);
- Na każde 100 wysłanych zaproszeń do sieci kontaktów pozyskiwaliśmy 4,86 leadów (4,86% skuteczności);
- Najlepiej konwertująca grupa: Zarządcy Obiektów (na każde 100 korespondencji pozyskiwaliśmy 34,44 leady – 34,44% skuteczności);
Przykładowe leady pozyskane podczas prowadzenia kampanii:



Sprawdź nasze referencje oraz case study z innych branż!