122 leady B2B z LinkedIn dla firmy konsultingowej

Naszym klientem jest firma zajmująca się konsultingiem biznesowym, która specjalizuje się w:

  • Identyfikacji, opiniowaniu i potwierdzaniu działalności badawczo-rozwojowej,
  • Prowadzeniu projektów B+R,
  • Pozyskiwaniu finansowania na działalność B+R,
  • Rozliczaniu projektów dofinansowanych,
  • Tworzeniu i aktualizacji strategii komercjalizacji,
  • Indywidualnym monitoringu źródeł wsparcia.

Dotychczas Klient samodzielnie prowadził prospecting na LinkedIn, ale ze względu na napięty grafik i brak czasu postanowił powierzyć to zadanie nam. Dzięki temu odzyskał kilkadziesiąt godzin miesięcznie na inne priorytety.

Wyzwania w pozyskiwaniu leadów B2B

Największym problemem była mocno przebrana grupa docelowa na LinkedIn i trudność w znalezieniu nowych potencjalnych klientów.

Cele:

  • Zwiększenie świadomości marki poprzez bezpośredni kontakt z grupą docelową,
  • Generowanie 12–15 leadów B2B miesięcznie.

Grupa docelowa:

  • Branża: firmy produkcyjne, automatyzujące procesy, software house’y,
  • Lokalizacja: cała Polska,
  • Wielkość firmy: 11–200 pracowników,
  • Stanowiska: decydenci z obszaru finansów, B+R, rozwoju oraz zarządy firm.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Jak pozyskaliśmy 122 leady B2B z LinkedIn?

Czas trwania kampanii:

01.07.2024 – 28.02.2025

Etap przygotowań:

  1. Briefing i analiza projektu,
  2. Opracowanie treści na profil osobisty,
  3. Stworzenie listy osób do kontaktu,
  4. Przygotowanie strategii komunikacji.

Po akceptacji materiałów przez klienta ruszyliśmy z działaniami.

Przez cały okres współpracy dostarczaliśmy miesięczne raporty, a co 2–3 miesiące organizowaliśmy spotkania podsumowujące. Testowaliśmy łącznie 5 wersji strategii komunikacji, modyfikując je na bieżąco w oparciu o reakcje potencjalnych klientów oraz feedback od klienta.

Wyniki kampanii LinkedIn

  • Stworzyliśmy bazę danych i wysłaliśmy zaproszenia do niemal 3000 decydentów z grupy docelowej,
  • Sieć kontaktów powiększyła się o 850 osób (średni wskaźnik akceptacji zaproszeń: 30%),
  • Przeprowadziliśmy rozmowy z 800 decydentami,
  • Pozyskaliśmy 122 leady B2B – średnio 15,25 leadów miesięcznie,
  • Rekordowy wynik osiągnęliśmy w sierpniu – 23 leady w miesiąc.

Efektywność działań

  • Na 100 wysłanych zaproszeń zdobywaliśmy średnio 4,17 leadów,
  • Na 100 rozmów na LinkedIn pozyskiwaliśmy średnio 16,38 leadów.

Jak wypadliśmy na tle rynku?

Średnie rynkowe wyniki są o około 25% niższe niż efekty, które osiągnęliśmy!

Przykładowe leady pozyskane dzięki kampanii:

Opinia o Salesboost:

Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Kamil Kępka Consulting (Salesboost) wszystkim organizacjom

poszukującym efektywnego źródła nowych leadów B2B!

Dzięki współpracy mieliśmy okazję korzystać z cyklicznie dostarczanych, przygotowanych do kontaktu zapytań B2B od przedsiębiorstw zainteresowanych doradztwem biznesowym.

Proces pozyskiwania leadów oferowany przez Salesboost wyróżnia się wysoką skutecznością (wyższą, niż prognozowana na etapie negocjacji umowy) oraz przewidywalnymi wynikami. Możemy polegać na regularnych podsumowaniach wyników, szczegółowych raportach, praktycznych wskazówkach oraz szybkich reakcjach na nasze sugestie. Wykorzystanie portalu LinkedIn to pełen wgląd w profil osoby zainteresowanej współpracą, jej firmę oraz tematykę rozmowy.

Rafał D.

Prezes Zarządu

Sprawdź nasze referencje oraz case study z innych branż!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Poznajmy się 🙂
Nie będziemy spamować!
Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, zostaw swój numer 🙂
Daj znać, w czym mogę Ci pomóc. Udzielenie dodatkowych informacji (np. strona internetowa, nazwa firmy czy opis Twojego pomysłu na współpracę) usprawni naszą komunikację!
Polityka Prywatności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *